27. december 2011

Sweet home Alabama

.. Eller Aalborg om man vil! Der har jeg mine rødder, og der har jeg opholdt mig i den søde juletid. Er du sindcider, hvor var det dejligt at komme både hjem og væk på én gang! Bare slappe af med julefilm, i nattøj, æde sig tyndeformet og høste gaver i familiens trygge skød.. det dur sku! :D
Det er ikke jul før vores alle sammens Jesper og resten af hans venner i juleshowet har været på!

Fiiint lille juletræ, med levende lys.. det er da hyggeligt! Elsker juletræer!
I skal da bestemt ikke snydes for undertegnedes gavehøst! Tror jeg er en af de eneste i Danmark
som har fået en iPhone uden at have ønsket mig én.. længe leve små søstre, for glad det blev
jeg sku! Får den dog først i Januar. Under træet lå desuden vandglassende "Future" fra
Holmegaard, som jeg har eyeball'et jeg ved ikke hvor længe, samt en billet til et foredrag
med Chris McDonald (loooove), en fin halskæde, penge og cremer i alle afskygninger! Jeg takker af
hele mit sovsede forspiste julehjerte <3
- C <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar