26. januar 2012

Last weekend..

.. besøgte jeg mine søde bedsteforældre på Nordfyn. Som barn var det et af mine yndlings steder, og det er det sådan set stadig. En bondegård spækket med søde dyr, farmor og farfar, lækker mad og skøn natur.. what's not to like right? I denne omgang spillede vi bl.a. pakkespil, spiste lagkage og gik i farmors gemmer efter fine glas og spisestel. Det kvindemenneske er den vildeste samler og jeg kan love jer for at hun har guld i gemmerne! En drøm for en fattig studerende der overvejer at flytte hjemmefra ;) Sjusglas, rødvinsglas, hvidvinsglas, et gammelt fint porcelænsstel og fine engelske tekopper er nu i min magt :D talk about happy :-* <3
Så skal der spilles!
Min farmors smukke lysekrone.. jeg syntes den er SÅ fantastisk!
Nordfynsk lagkage med æblemos, makroner og brændevin - Mette Blomsterberg GO HOME ;)
Engelsk blev der også lavet.. cigaretter og kaffe må der til!
Sidst men ikke mindst var der jo Melodi Grand Prix hvor hende her vandt..
Jeg syntes hun er sød <3

- C <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar