29. januar 2012

Min hemmelige fetish..

.. er IKKE håndbold. Men tillykke til drengene, det er jo trods alt en slags præstation at blive europamestre selvom man har spillet af røv ;) Nej min hemmelige fetish.. er pyntejakker. I ved, jakker som ikke gælder som overtøj men som alligevel er jakker og som kan dresse et outfit op og ned og til venstre hvis det sku være d: Det er efterhånden blevet til en del, og de hænger pt på min gardinstang. Må have mig et tøjstativ.. NU!
.. min mani i all it's glory <3
 .. De 3 basser fra ASOS er jo som bekendt de nyeste spillere på holdet ;)
..Så er der selvfølgelig de mere enkle.. i min samling tæller uniforms jakken som enkel ;)
... Sidst men ikke mindst er jeg den lykkelige ejer af noget zebra/tiger, noget mint og noget lilla med
 guldknapper.. LOOOOOOOOOOOOOOVE <3

Har i nogen fetisher? nu er min ihvertfald ude af skabet. Bogstaveligt talt.
- C <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar