12. januar 2012

Yesterday..

My problem didn't seemed far away! Det kom nærmere bestemt tilbage.. på vej ned for at spise sushi med hende den søde vrikkede jeg nemlig om.. Igen.. på min allerede forstuvede fod... Behøver jeg at sige at det gjorde/gør ondt?! Det værste var næsten at der var 2 personer tilstede som jeg er bekendte med eller hvad man siger.. hjalp de mig? nej det gjorde de ikke! Til gengæld var jeg så heldig at en sød dame så mig ud ad vinduet og kom ned og hjalp mig og ringede efter en ambulance, selvom jeg sagde at hun skulle lade være..Amalie tog selvfølgelig med på hospitalet og ringede til rynkedutterne, som også straks kom flyvende :) Længe leve venlige fremmede og de mest fantastiske nærmeste i verden <3 Efter endeløse timer på hospitalet tog vi ud og spiste sushi alligevel.. det var vel onsdag ;)
sexet handi-girl på vej til røntgen ;)
Vi er ret glade for sushi her i firmaet! Især når det kommer rullende og du må spise så meget du kan!
I dag kom pakken fra Shopbop forresten! LÆKRE SAGER og hurtig shipping, det er noget der dur!
En mindre anmeldelse må i vente med, for jeg vil lige have resten af mine januarkøb hjem først ;)
- C <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar