1. februar 2012

absurde kup og tomme lommer.

Jeg har endnu en gang lavet ballade. Jeg er glad, men jeg er flad! Jeg havde lovet mig selv ikke at bruge flere penge. Jeg har brugt waaaay to many money i Januar og derfor havde jeg besluttet at lukke kassen i. Men.. Så ringede min partner in crime med et kup jeg ikke kunne modstå. Partner in crime, aka. Pernille og jeg, har det med at lokke hinanden i fordærv i en sådan grad at hendes kreditkort en gang blev spærret.. ups! Anyway.. vi aftalte at mødes til et rov, og allerede inden vi nåede butikken vidste jeg hvad der ville ske. Partner in crime havde nemlig selv købt sig et par (hint hint, så ved i måske hvor vi er henne ad?), og de var så smukke... suuuuper lækre, og et vaske ægte fund til prisen! med andre ord, det vi plejer at kalde "en investering" ;) Helt overordnet har jeg en hovedregel der siger, at hvis jeg kan finde 3gode grunde til at købe det jeg eyeball'er så må jeg godt købe det uden at få dårlig samvittighed. Mine 3 gode var som følger:
1. Det er et kup! Kvalitet til minipris = <3
2. Jeg mangler dem, fordi jeg var nødt til at smide de andre ud..
3. Det skulle blive den koldeste vinter i 25 år, og den har jeg fandme ikke lyst til at gå i møde uden udstyr. Min far siger altid at man ALDRIG må gå ned på udstyr! (Hvilket jo egentlig var en fjerde grund ik?)
Så med hjem kom de, og partner in crime har sine på, på billedet til højre ;) Købet blev fejret med en kop kaffe og med nye yndlings trusser fra H&M.. eller.. Måske ikke ligefrem fejret med trusser, men jeg købte da nogen.. som btw er de bedste efter min mening! ;)

Nu tror jeg at jeg har presset citronen længe nok. Så sig da forhelvede lige hej til mine nye vinterstøvler fra Chloé, sat ned fra 2600,- til 1300 bobs! Win win win win over det hele!!!! :D


mmmmmmmmmmmmmh <3
- C <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar