13. februar 2012

et indlæg om en hel masse og noget jeg ikke kan sige ;)

... udover et besøg hos tandlægen i morges, har dagen i dag udelukkende bragt hygge og samvær med min yndlings med-blogger i min retning. Vi fik endelig lavet en header! Hvad synes i? Personligt syntes jeg at den er ret cool. Vi fik også kreeret noget af Hama-perler! Amalie demonstrere dens anvendelighed som hat nedenfor, men hvad det i virkeligheden er, må i vente med at få at vide til i morgen, hvor jeg smider en tutorial op ;) (Cliffhanger huh?) Her til aften har jeg været et smut i IKEA for at lede efter noget til en Valentines gave jeg er ved at lave.. Hvordan den historie ender må i ligeledes vente med, da modtageren jo helst ikke sku snydes for en overraskelse ;) Jeg kan derimod afsløre at jeg har købt flydelys og spist kanelsnegl.. og drukket svensk æblemost med jordbær! Gud hvor jeg dog elsker at have vinterferie <3
min fine muslingeclutch fyldt til bristepunktet, i anledningen a header-projektet ;)

Hama-hatten ;)

..smukkeste Amalie, når hun er aller sødest :D

flydelys fra IKEA, som jeg glæder mig til at få brugt!

sidst men ikke mindst! Svensk æblemost med jordbær og kanelsnegl! MUMS!

- C <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar