20. februar 2012

everybody's got something to hide...

Aldo sneakers til ca 300 kroner

Vagabond kareeno til 799 kroner
Vans authentic 500 kroner
Vagabond loafers til 799 kroner
New Balance 420 grå 700 kroner
Mentor støvle 1600 kroner. Kan købes i Bahne.


... Men jeg syntes da alligevel ikke, at det skal være en hemmelighed, at jeg er ret vild med sko!! Her er lige et par billeder af nogle sko jeg virkelig godt kunne tænke mig og som forhåbentlig bliver mine meget snart! Jeg er efterhånden helt holdt op med at holde styr på, hvor mange par sko jeg egentlig ejer. Som i måske kan gætte udfra billederne og tidligere indlæg, er jeg allermest skør med støvler og sneakers - så nej, mine skohylder er ikke fyldt med en masse fancy pumps, stiletter osv, de er fyldt med sneaks og støvler! 
That's how i like it ;-)

-Amalie


Ingen kommentarer:

Send en kommentar