7. februar 2012

IT C tømmer serveren! - Valentine edition!

.. Nu er det ikke fordi jeg er monster fan af det der Valentines Day.. og så måske alligevel? Den kommercielle version med blomster fra tanken, et corny kort og merci-chokolade er i min bog et no go. Jeg ser derimod endnu en god grund til at hygge sig, så hvorfor ikke nappe Valentines Day med på listen over ekstra fede hygge dage hvor man forkæler sig selv, sin kæreste, eller andre man holder af? I got you on board didn't I? ;) Anyways.. for at Valentines Day ikke bliver plat og ucharmerende syntes jeg det er vigtigt at tilpasse sig. den person man vil gøre ekstra glad. Nedenfor har jeg endnu en gang tømt serveren, denne gang med ting og lækkerier som ville gøre min (og måske din?) Valentines Day OUTSTANDING! (Anja & Viktor ftw!) Det er klassisk Valentine med et twist, som bestemt upper gamet ;)

Lingerie - Klassisk med et kinky twist! Ikke nogle hjerter og lyserøde flæser tak! BH fra Marlies Dekkers. Hofteholder+hipsters fra Hopeless & Selvsiddende strømper fra Love Me
Chokolade - Neon-pink chokoladetrøffler med jordbær og hindbær. Organiske, smukke, og noget ud over det sædvanlige!
Blomster - Calla liljer! Minder mig om Odette og underjordisk magi <3
Kort - Et valentines card, lige efter mit hjerte ;) GENIALT!
Getaway - En romantisk getaway? Så skal the satme være på Hotel Whitepod i Alperne! I en kanvas iglo med brændeovn og en stor blød seng.. Farvel Scandic, du taber altså stort her ;)
Drink - Jeg stemmer for Hindbær Øl fra Nørrebro Bryghus!

Så behøver jeg egentligt ikke så meget mere ;) Hvad skal jeg med tøj og mad når jeg har neontrøffler og frisk øl? ;) Jeg har forresten nogle D.I.Y. valentinesgaver i ærmet, men dem må i vente med, for man ved jo aldrig hvem der læser med :)
- C <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar