21. marts 2012

DIY: Nittebesat hårspænde.

Dont you just love it when something is freaking easy?! Det gør jeg ihvertfald, og det er lige præcis hvad dette er: nemt nemt nemt! :D Efter 3 fesne terminsprøver, har jeg nu weekend, og ligesom vejret fejre at jeg er en fri kvinde i 5 dage, så fejre jeg det sku lige med et lille projekt.. Vær' så artig:
Du skal bruge:
Nitter (sådan nogle er jo lidt pricey, så jeg flåede et par stykker af et armbånd fra min punkertid ;)
Hårspænde
Lim-pistol
Fold "tapperne" på nitterne ind i hulrummet så de ikke stikker ud. Giv spændet en massiv klat lim og placer nitten. Thats it! Placér nitterne hele vejen og du er done! Husk at sætte nitterne den samme vej ;)

Pretty huh? ;)

... Og in action ;) egentlig er det vel for stort til at sidde dér, men det er nu ikke så tosset igen ;) desuden, kan man jo gudskelov selv bestemme hvordan man sætter det :D

- C <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar