11. marts 2012

Meanwhile.. in hell.

Hej hej hej! C her.. for jeg lever stadig! Efter en tur til helvede og tilbage igen, er jeg tilbage på jordens overflade. Jeg vil ikke kede jer med mængden af lektier og andet der har sat en stopper for min vejrtrækning, til gengæld har jeg samlet nogle billeder som afspejler de sporadiske momenter af lykke der dog har været.. Here we go! En pamflet af overlevnings-minder om man vil ;)
.. små forårstegn tittede frem, og inden kulde gjorde comeback, fik det smilet frem <3

.. Solen og månen har leget tvillinger..

.. random kaffe-dates, blå-bogs-skrivning, mini shoppeture og generel hygge med søde Amalie har også fundet plads i kaos'et - gudskelov!

.. Vi har bl.a. været i H&M og gramse på Marnikollektionen.. undertegnede napsede noget lækkert.. I will show you soooon! :D De dykkerdragt inspirerede kilehæle med neon, var også ret cool!

.. Vi faldt også over en lipgloss i æble embalage? Sweet huh?

..  I fredags var der fest på gymnasiet, og der blev givet max spade med pallietkjole, solbriller og tequilla!

.. Og sidst men bestemt ikke mindst, bød lørdagen på Chicos Cantina i Borgergade, efterfulgt af bytur. Kolde coronaer, mexicansk mad, strewberry magaritas og fint selskab er nu ikke så skidt. Hvad der senere hændte får i at se i morgen... Skørtet på slangeprintskjolen blev i hvert tilfælde svunget.. så er i advaret ;)

It's gooood to be back!
- C <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar