14. marts 2012

My private ocean.. of shoes!

...Wuuup! 2 indlæg på en times tid? Om on a rooooll! :D Det er jo ingen hemmelighed at Amalie og jeg elsker sko, som så mange af jer andre.. Jeg har ingen bestemt stil, så der er dømt blandet landhandel i skoskabet og det er sådan jeg kan lide det! Når jeg craver en sko, så napper jeg den, uanset om jeg har en styling idé eller ej.. for man ved jo aldrig hvad fremtiden bringer vel? Vær beredt, gå aldrig ned på udstyr og sidst men ikke mindst: Shoes are for fashion, not for function ;) <-- Livsmantra gange 3 ;)
35 par + det løse (løbesko, dansesko, spinningsko o.s.v.)
Vans, Spring Court, All Star, Converse, Nike, Stjålne basser fra Malle, Converse, Addidas, Nike
Friis&Co., Deichman, Nelly, Bianco, ukendt, Vintage, Nowhere, Din sko, ukendt.
Havaiannas, ukendt, Addidas, Aldo, Føtex, Flying A, Havaiannas, Marni x H&M, Vagabond
Chinese laundry, Hunter, Chloé, Acne, Diesel <3

De skarpe har måske opdaget at der mangler 4 par?
- Kammeraet løb tør for strøm >_<
- C <3
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar