11. april 2012

3 gode spisesteder i London

I London spiste vi ude hver aften, hvilket jo giver 4 gange i denne omgang. Det ene sted er ikke et jeg vil anbefale, så det springer vi lige så smukt henover ;)
Chowki - Siiiiindsygt lækker indisk restaurant i nærheden ad Picadilly Cirkus. Fik den anbefalet af Amalie inden vi tog afsted, og udover at ligge i et rimeligt prisleje, syntes jeg det var super hyggeligt at vi kunne sidde og bytte. Vi bestilte 4 forskellige slags retter, hvor der så hørte ris, stærk puré og naanbrød med til hver portion. Tag derhen!!!!! Det er ihvertfald ikke sidste gang jeg spiser her ;)
Byron Hamburgers - Burgerjoint af den finere slags! Minder lidt om Halifax hvis i kender til det? Lækre hjemmelavede nachos, med hjemmelavet guaga og salsa til forret, og en Byron burger til hovedret. Tilbehør bestilles ved siden ad. God service og rimelige priser + en burger som rent faktisk er værd at sætte tænderne i ;)
Le Pain Qoutidien - Biodynamisk, økologisk og fransk. Tartine (eller franner med fyld ;) ) som er en slags åben sandwich, er deres specialitet og kan fås i forskellige udgaver. Man kunne smage at det var nogle ordenlige produkter de havde brugt i tilberedningen, hvilket er et stort plus i min bog! Og nå ja, så napsede vi lige en hjemmelavet vaffel med bær til dessert.. MUMS! Advarer dog lige om at de selv tager drikkepenge og at de trækker liiiiige i overkanten. Udover det, var det et hyggeligt og "velsmagende" sted d: Fik jeg sagt at de har VERDENS bedste hummus? d:

.. Kunne i mon finde på at svinge forbi et af ovennævnte steder?
- C <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar