22. april 2012

en sparsomt dokumenteret weekend

,,, Så er mandag morgen igen lige om hjørnet. En weekend er ved at slutte, en weekend fyldt med følelser. Jeg var til elevtræf på min gamle efterskole i fredags, og gensynsglæden er altid til at tage og føle på. Det er nu hyggeligt! Jeg havde søvnproblemer natten til fredag, og fik tiden til at gå med at lave armbånd af de perler som Amalie forærede mig for nyligt. Pigerne blev så glade! Meget kan man sige om dem men de mangler fandme ikke begejstring! Aftenen sluttede på fin vis, med rosévin for 5, i en vens køkken.. Sådan som jeg bedst kan lide det. Lørdag stod på kærestehygge - en noget turbulent omgang, da verdenssituationen skulle diskuteres. Han er nu dejlig alligevel ham D <3 I dag er der så blevet lavet lidt lektier, sendt en jobansøgning og tømt computeren over på en harddisk.. Jeg ved det godt - mit liv er alt for vildt! ;)
... pigernes fine armbånd <3
... tog et par billeder i dag, og dette blev mit yndlings. Very fairytaleish!
- C <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar