13. maj 2012

billeder fra torsdag









 Sååååå interessant er Glyptoteket nu heller ikke.....
Ja, det er nok en anelse sløvt at lægge torsdagens billeder ind søndag eftermiddag, men har ikke kunne finde mit stik til mobiltelefonen! Eller... Jeg magtede ikke at hente det før nu! Jeg har fransk på A-niveau i gymnasiet og vi havde bestemt os for at tage på en hyggetur til Glyptoteket og tjekke de franske impressionister ud og derefter tage til "Letz shop" på Larsbjørnsstræde, som har en masse franske delikatesser - Både vin, champagne, oste, pølser, fisk, pesto.. ALT! Og vi måtte smage, og det er jeg jo ret stor fan af! Lækkert lækkert. Så jeg kom hjem med druesaft, marmelade og en pølse. Creds fra familien!
Fredag var jeg i byen med en masse fra gymnasiet, det var super hyggeligt! I dag vil jeg bare slappe af, jeg orker nemlig ingenting overhovedet!
-Amalie

1 kommentar:

  1. Ser ud til at være en rigtig hyggelig butik, elsker bestemt denne slags special butikker :)

    Kig endelig forbi
    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet