27. november 2011

en forsinket gave.

Jeg havde fødselsdag sidste lørdag, og er der noget jeg knuselsker så er det satme at have fødselsdag! For fødselsdag er lig med gaver, og gaver er så rare at få ikke? I går fik jeg en forsinket fødselsdagsgave af D, som kunne meddele at han altså ikke lige havde råd til det han gerne ville give mig, så indtil videre måtte jeg lige nøjes med den her, hvor efter han satte en gavekurv ved siden ad mig.. are you KIDDING ME?! Elitens luksushygger numero UNO aka. undertegnede eeeeelsker lækkerier, især i fine kurve og æsker! 


Grundet det vilde blæsevejr var der ikke plads til kurven på cyklen, så jeg tog kun indholdet med hjem ;)
.. der var lækker lækker vin, fra en kvindelig producent. KVINDEPOWER FTW!!!

 .. der var lækker chokolade fra summerbird /der var egentlig 2 bakker flødeboller, men den ene er væk ;)
.. og sidst men ikke mindst, var der MASSERE af franske pastiller fra "Les Anis de Flavigny" <3
(mega yndlings slik! Især dem med rosensmag! Og dem med solbær!)

Hvis i er heldige poster jeg resten af gavehøsten i løbet ad ugen, den var nemlig heller ikke spor ringe!
- C <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar