27. november 2011

I fredags..

I Fredags blev spændingen udløst for en hemmelighed jeg havde gået med alt alt for længe. Endda en hemmelighed som jeg havde gået alt alt for længe med over for sødeste Amalie! Anyway - jeg havde købt billeter til L.O.C. i VEGA som en tidlig julegave til hende den søde, og da man jo aldrig skal give gaver man ikke selv ville blive glad for, så jeg mig nødsaget til at købe en billet med til mig selv ;) Behøver jeg at sige at det var FUCKING VIIIIIIILDT! En fantastisk Fredag i selskab med Damarks mest sexede mand, en fanatastisk veninde og en gyngende sal i VEGA.. Hvad mere kan man forlange?

- undertegnede og Amalie, sidder spændt og venter på Mr. Lover-Lover.

- Vores alle sammens Liam <3 (men mest min!) Og ja! Da vi tog dette billede var det ved at gå helt galt <3

- C <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar