5. januar 2012

Fra 58 til 9..

Som mange af jer nok har opdaget holder ASOS som altid kæmpe motherfucking udsalg! Desuden har de den der lækre "save-for-later"-knap, så man kan gemme de ting man kan lide undervejs, og så tage stilling senere :D Sådan gik det til at jeg sad med 59 lækre ting til en samlet værdi af 15.000 kr... Da tårer jo som bekendt ikke af guld havde jeg et mindre økonomisk problem. Det er her hende den søde Amalie kommer ind i billedet! Jeg ringede, og straks var hun der, til at hjælpe mig med at vælge fra med fraser som "hvis du er i tvivl så lad være", "Det er en investering" og "hvad sparet er tjent". Således gik det til at jeg gik fra 58 ting til 9 og en ordre blev sendt afsted! Kom af med 2000 men sparede til gengæld 2500, og så har man jo faktisk vundet lige efter bogen ikke? Her er hvad der vandt en endelig plads i mit blødende hårdt økonomisk ramte hjerte :
3 fine fine jakker, alle fra ASOS' eget mærke til henholdsvis 340, 190 og 160kr.
Pencilskirt fra French Connection til 230kr. Silkeblazer fra ASOS Premium til 375kr.
Bodystocking med trekvartærmer fra "Oh My Love" til 160 og basic body fra ASOS til 45kr.

Firkantet taske og en fiiiin musling (som minsandten også er en taske), begge fra ASOS til 
henholdsvis 325 og 260 kr.
- C <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar