14. januar 2012

mini-wellness på matriklen..

I dag har jeg hygget mig med wellness for fattigrøve aka. hjemmespa ;) Hårkur, bodyscrub, kropsolie, ansigtsmasker og hele baduljen! Jeg er en af de enormt heldige typer, der lider af acne i en grad så det bare ikke er særlig sjovt, hvilket naturligvis betyder at jeg er enormt forsigtig med hvad jeg putter i ansigtet. Efter at have testet alt fra Matas' de stribede til Ole Henriksens produkter er jeg gentagende gange vendt tilbage til Medex. Kombineret med kosmetolog behandlinger hos Kosmetologskolen Art Of Style er det det aller aller bedste for mig og er virkelig noget som jeg kan anbefale! Samtidig med min skønne acne er min hud mega sensitiv, så det er vigtigt at produkterne ikke er for skrappe men stadig virker! I dag blev det så Roxace-masken der kom i brug og det er en klar favorit. Den er cremet og lækker, peeler i dybten og efterlader huden blød som en babyrøv.. mums! :D
Som i kan se, ser man brandgodt ud mens den udfører sine mirakler, så man kan jo passende købe ind 
mens man venter.. eller noget ;) Det er vidst noget med at man ikke skal tage sig selv så højtideligt ik? ;)

Fortsat god lørdag til jer unger :-*
- C <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar