18. januar 2012

Regøringskonen i blomsterkimono.

Yep, det er mig! Gjorde rent på værelset igår.. eller.. jeg stablede mit crap og støvsugede. Vi sku nemlig have fint besøg af en viasat mand der skulle give mig tv2 tilbage i dag. Han kom bare ikke.. så det jo bare fedt fedt fedt... Til gengæld slipper jeg nu for nullermænd og knappenåle under fødderne :) Blomsterkimonoen kom på i dag - jeg elsker den! Den er tilpas meget mormor ;) Snapshots fra mit gøjlerhjørne skal i da også ha' ;)
Teddy (aka. bedste bløde ven) spiller swag i baggrunden ;)
jo jo.. jeg er også ret swag ;)
sko, sprut, notesbøger, tasker, smykker, make-up og cremer i en stor pærevælling! LOVECORNER!
Acne Pistols, Marc by Marc Jacobs tasken og kommoden er blandt favoritterne ;)
Neglelak er noget af det jeg har alt for meget af.. der er mere spredt rundt omkring i huset ;)
min mor elsker mig for det.. tror jeg ;)

Har i haft en dejlig onsdag? Måske i har haft besøg af min viasatmand? d:
- C <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar