17. januar 2012

They are just not ready yet..

.. til mig og min maxi på en helt almindelig tirsdag.Hvis man tager i betraktning at jeg helt sikkert har haft nogle meget besynderlige klude på i løbet af min gymnasietid fik jeg en del kommentare med på vejen da Alexander Wang maxi'en røg på i dag. Den var jo både lang og alt muligt?! Jeg syntes den er fantastisk! Og så passer den i længden, hvilket er vildt når man tænker på de stumper som jeg kalder ben ;) Den smyger sig om kroppen - hvilket normalt er et minus for bredde hofter - men med denne her gør det egentligt ikke så meget syntes jeg.. man er vel en kvinde med former ikke sandt? ;) Kjolen kommer ikke til sin ret på billedet, men nu får i det alligevel! :-* HAPPY TIRSDAG!
cardi: gina tricot / kjole: t by alexander wang / halskæde: unika.
- C <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar