19. april 2012

birthday 6.. days ago ;)

... Jamen hovsasa, man skulle jo nærmest tro at Amalie kørte bloggen helt alene hva? Jeg er her nu stadig.. hvis det skulle have interesse ;) nedenstående billeder er fra knap en uge siden, hvor der lige blev presset 2 stks. fødselsdage ind i alt kaoset. Der blev bygget lagkage, grillet, quizzet, spist brunch (med det hele!) og sidst men ikke mindst biksede jeg en scrub sammen som gave til den ene fødselar. Hun ønskede sig ikke noget, så jeg tænke at sådan en lille hjemmelavet luksus måske var noget.. Det var det btw ;) Opskrift følger snarest! Jeg lover jer.. Den er satme god! :D
... en glad glasurkvinde sporter et London køb.. som i da også snart får at se!
... mmmmmmmh! første grillede sager i år (men forhåbenligt ikke de sidste <3)
.. homemade scrub m. grape og rosmarin <3
Brunch med det hele! Pandekager, æg-og-bacon-kopper, pølser, hjemmebagte snegle, hjemmelavet leverposteg, hjemmebagt brød, friskpresset juice.. you name it guuurl! M-U-M-S! :D

Der er Paradise finale lige om lidt.. jeg er en taber, men jeg skal altså liiiige se ;) Skal i? d:
- C <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar